مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-01پزشكي

آمار روزانه کرونا به 61 نفر رسید/بیرجند و درمیان در وضعیت قرمز


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: طی 24 ساعت 61 مورد مثبت جدید کرونا داشته ایم که 44 مورد مربوط به بیرجند بوده است.

- غلامرضا شریف زاده در گفت و گو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت داشته ایم که 44 مورد مربوط به بیرجند بوده است.

شریف زاده ادامه داد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون آمار 61 مورد مثبت در یک روز را نداشته ایم که این امر نیازمند توجه هر چه بیشتر شهروندان به پروتکل های بهداشتی است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر 185 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه 60 بیمار بستری قطعی کرونا در بیمارستان ها بستری هستند، افزود: از این تعداد 14 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

شریف زاده با بیان اینکه حال یک بیمار کرونایی مساعد نیست، اظهار کرد: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته با فوت دو مورد ناشی از کرونا، شمار فوتی ها به 163 مورد رسیده است.

میزان ورود تجمعی به استان به 396 در 100 هزار نفر جمعیت رسید شریف زاده با بیان اینکه میزان ورود تجمعی خراسان جنوبی به 396 در 100 هزار نفر افزایش یافته است، گفت: اگرچه این شاخص نسبت به متوسط کشوری پایین تر است اما باز هم نیازمند توجهی ویژه از سوی شهروندان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار روزانه کرونا به 61 نفر رسید/بیرجند و درمیان در وضعیت قرمز

آمار روزانه کرونا به 61 نفر رسید/بیرجند و درمیان در وضعیت قرمز