مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-01پزشكي

تنها 2 سالمند در مراکز شبانه روزی بر اثر کرونا فوت کردند


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه تنها 2 سالمند در مراکز شبانه روزی نگهداری سالمندان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند، - ایسنا/اصفهان معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه تنها 2 سالمند در مراکز شبانه روزی نگهداری سالمندان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند، گفت: تلاش می کنیم سطح قابل قبولی از خدمات را به سالمندان ارائه و سلامت آنها را حفظ کنیم.

پژمان پورشبانان در گفت و گو با ایسنا به مناسبت روز جهانی سالمندان، با اشاره به اینکه برخی سن بالای 60 و برخی سن بالای 65 سال را ملاک سالمندی می دانند، اظهار کرد: در مقابل برخی افراد اعتقاد به سن تقویمی ندارد و سن فیزیولوژیک را ملاک می دانند، با این وجود ملاک فعلی سالمندی، سن تقویمی بالای 60 سال است.

وی با اشاره به اینکه در سرشماری که سال 95، نرخ سالمندی در کشور 9.

28 درصد اعلام شد، افزود: پیش بینی شده بود تا 5 سال آینده نرخ سالمندی در کشور به 10 درصد برسد و تا سال 2050 نرخ جمعیت سالمندی از 30 درصد می گذرد که عدد معناداری است.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با یادآوری شرایط خاص دوران سالمندی، گفت: برخی بیماری ها از دوره سالمندی خود را نشان می دهند و ممکن است در این دوران فعالیت های اجتماعی افراد کمتر و وضعیت درآمدی آنها تحت تاثیر قرار گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 2 سالمند در مراکز شبانه روزی بر اثر کرونا فوت کردند

تنها 2 سالمند در مراکز شبانه روزی بر اثر کرونا فوت کردند