مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 23:252020-09-30پزشكي

توزیع و تزریق واکسن آنفلوانزا در زنجان


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اولین مرحله توزیع و تزریق واکسن آنفلوانزا در مراکز خدمات جامع سلامت، بیماران دارای بیماری زمینه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جواد تاج‌کی عصر امروز (9 مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به همزمانی شیوع بیماری کرونا و آنفلوانزا در فصل سرما، اشتیاق و علاقه به تزریق واکسن آنفلوانزا بسیار افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته حدود 2 الی 2 میلیون و 500 هزار دوز واکسن آنفولانزا وارد کشور می‌شد، افزود: طبق وعده‌های داده شده توسط وزارت بهداشت، حدود 10 برابر سال‌های گذشته واکسن آنفلوانزا وارد کشور شده و توزیع خواهد شد.

این مسئول با اشاره به نگرانی مردم از همزمانی بیماری آنفلوانزا و کرونا و تقاضا برای تزریق واکسن آنفلوانزا، تصریح کرد: به علت شباهت علائم بیماری کرونا و آنفلوانزا، تشخیص این دو بی ماری از هم دشوار است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان، با بیان اینکه ورود یک دفعه ده برابری واکسن آنفلوانزا به کشور، خود سبب ایجاد ازدحام و غفلت از بیماری کرونا خواهد شد، ادامه داد: واکسیناسیون آنفلوانزا به‌صورت مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع و تزریق واکسن آنفلوانزا در زنجان

توزیع و تزریق واکسن آنفلوانزا در زنجان