مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:452020-09-30بين الملل

مناظره انتخاباتی آمریکا؛ از بایکوت صدای آمریکا تا ماله کشی BBCفارسی


اولین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن با حاشیه های فراوان برگزار شد اما نحوه پوشش این انتخابات توسط رسانه های فارسی زبان در نوع خود جالب توجه بود.

- مجله فارس پلاس؛ حمزه ناجیان: اولین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا بامداد امروز به وقت تهران  برگزار شد؛ مناظره ای که اغلب کارشناسان آمریکای آن را شرم آور توصیف کردند.

در این مناظره کرونا ، وضعیت اقتصادی، مسائل نژادی و خشونت در شهر ها پرداختند.

در این مناظره بارها دو طرف به یکدیگر و خانواده هم حمله کردند، بارها دو نامزد جمهوری خواه و دموکرات  وسط حرف یکدیگر پریدند و حتی بایدن در بخشی از صحبت هایش ترامپ را دلقک خواند و به او گفت: خفه شو ، از سوی دیگر ترامپ بار دیگر تاکید کرد که اگر تقلب شود او مجدداً رییس جمهور نشود، نتایج انتخابات را نمی پذیرد.

پس از 12 ساعت از پایان این مناظره، نگاهی به پوشش اینستاگرامی این برنامه از سوی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان انداخته ایم: صدای آمریکا، بایکوت مناظره از سوی رسانه امریکا بخش فارسی صدای آمریکا که بودجه اش از دولت آمریکا تامین می شود، در اقدامی عجیب و تامل برانگیز و در حالی که حتی پیش خبر مناظره ترامپ و بایدن را منتشر کرده بود، هیچ خبری از این مناظره جنجالی در اینستاگرامش منتشر نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره انتخاباتی آمریکا؛ از بایکوت صدای آمریکا تا ماله کشی BBCفارسی

مناظره انتخاباتی آمریکا؛ از بایکوت صدای آمریکا تا ماله کشی BBCفارسی