مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-30سياسي

شهادت مکتب انسان سازی و پرورش معنوی است


شهادت جدای اینکه مکتبی است برای تربیت انسان ها و اوج دادن آنها به مقام لقاءالله، انسان شناسی اسلام و پرورش دینی را هم به ما یاد می دهد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در گردهمایی خانواده های شهدا، ایثارگران و کارکنان تیپ 55 هوابرد که به مناسبت روز هوابرد تشکیل شد، اظهار داشت: خدای متعال در آیه 101 سوره مومنون می فرماید فَإِذَا نُفِخَ فِی الصُّورِ فَلَا أَنْسَابَ بَیْنَهُمْ یَوْمَئِذٍ وَلَا یَتَسَاءَلُونَ ، پس آن گاه که نفخ صور قیامت دمیده شد دیگر نسب و خویشی در میانشان نماند و کسی از کس دیگر حال نپرسد.

وی ضمن ادای احترام به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم همچنین شهیدان عرصه سلامت و ایثارگران ، بیان کرد: این جلسه برای بزرگداشت حماسه آفرینی و افتخارآفرینی تیپ بزرگ و تاثیرگذار 55 هوابرد در دفاع مقدس و در دفاع از کیان ایران اسلامی برگزار شده است، همه ما افتخار پیدا کردیم در مجلسی دور هم جمع شویم که 2 هزار و 350 شهید گرانقدر در آن حضور معنوی دارند و در مکانی قدم بگذاریم که جای پای این شهدا و محل خدمت و آموزش این عزیزان بوده است.

امام جمعه شیراز گفت: شهادت جدای اینکه مکتبی است برای تربیت انسان ها و اوج دادن آنها به مقام لقاءالله، انسان شناسی اسلام را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت مکتب انسان سازی و پرورش معنوی است

شهادت مکتب انسان سازی و پرورش معنوی است