مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-30اجتماعي

درخواست انتقال 700 معلم پردیسی


رییس آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: تاکنون 700 درخواست انتقالی وصول شده و ما نمی توانیم با تمام این درخواست ها موافقت کنیم و متأسفانه این آمار بالای انتقالی قابل توجیه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مصطفی حسنوند رییس آموزش و پرورش شهرستان پردیس پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت دانش آموزان در مدارس این شهرستان، اظهار کرد: در بازدیدی که از 40 مدرسه سطح شهرستان داشتیم، وضعیت تدریس را رصد کرده و با دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس در این خصوص هم فکری کردیم.

وی ادامه داد: برای تحصیل هر دانش آموز پردیسی یک اطلس در نظر گرفته شده و در سامانه سناد وضعیت دسترسی دانش آموزان و نوع انجام تکالیف شان ثبت می شود.

رییس آموزش و پرورش شهرستان پردیس افزود: متأسفانه همچنان با تداخل برنامه درسی دانش آموزان از برنامه های تلویزیون را شاهد هستیم، اما برای رفع این مشکل با استفاده از شبکه شاد و سایر موارد توسط اداره کل، برنامه آموزشی مدونی اجرا خواهند شد.

حسنوند اضافه کرد: معلمان باید مطابق با برنامه های هفتگی آموزش خود را انجام داده و اگر مدرسه ای برنامه آموزشی را تغییر بدهد باید جواب قانع کننده ای در این خصوص داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست انتقال 700 معلم پردیسی

درخواست انتقال 700 معلم پردیسی