مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-30اقتصادي

10 هزار موتور برقی به خیابان های مشهد می آید


مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: طرح جایگزینی 10 هزار موتور برقی با موتورهای فرسوده به زودی و در آینده ایی نزدیک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی باخرد اظهار کرد: طرح جایگزینی موتورهای برقی با موتورهای بنزینی فرسوده و توسعه استفاده از آن آغاز شده، متقاضیان استفاده از این موتورها می توانند به زودی در سامانه ای که به همین منظور ایجاد شده، ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اولویت بندی در نظر گرفته شده برای استفاده از این طرح، بیان کرد: در حال حاضر بیش از 20 هزار موتور با کاربری هایی مانند پیک موتوری و پیک رستوران در مشهد فعال هستند که در اولویت استفاده از این طرح برای تعویض موتورهای بنزینی فرسوده با موتور برقی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: طرح جایگزینی 10 هزار موتور برقی با موتورهای فرسوده به زودی و در آینده ایی نزدیک، آغاز می شود، اولویت طرح با 20 هزار موتور پیک است.

باخرد تصریح کرد: سایر متقاضیان نیز می توانند با ثبت نام در این طرح از موتور برقی به عنوان وسیله ای ایمن و پاک استفاده کنند و در کاهش آلودگی هوای شهر تاثیرگذار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار موتور برقی به خیابان های مشهد می آید

10 هزار موتور برقی به خیابان های مشهد می آید