مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-30اقتصادي

بازنشستگی پیش از موعد 613 نفر در لرستان تأیید شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: درخواست بازنشستگی 613 نفر که در مشاغل سخت و زیان آور فعالیت داشته اند، تأیید شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: درخواست بازنشستگی 613 نفر که در مشاغل سخت و زیان آور فعالیت داشته اند، تأیید شد.

علی آشتاب امروز نهم مهرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به عملکرد شش ماهه سال جاری کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان آور در استان اظهار کرد: همه کارگران مشغول در مشاغل سخت و زیان آور با 20 سال سابقه کار متوالی و یا 25 سال سابقه کار متناوب می توانند درخواست بازنشستگی داشته باشند تا تقاضای آن ها در کمیته های تخصصی بدوی و تجدیدنظر مرتبط با مشاغل سخت و زیان آور مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای رسیدگی به پرونده متقاضیان بازنشستگی بیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور در شش ماهه سال 98، کمیته بدوی بررسی و احراز مشاغل سخت و زیان آور با تشکیل 14 نشست و کمیته تجدیدنظر مربوطه با تشکیل پنج نشست نسبت به بررسی و احراز مشاغل سخت و زیان آور اقدام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: از تعداد 826 درخواست که در کمیته بدوی و تجدیدنظر مطرح شده، 613 درخواست مورد تایید قرار گرفت و برای اقدام های بعدی به سازمان تأمین اجتماعی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگی پیش از موعد 613 نفر در لرستان تأیید شد

بازنشستگی پیش از موعد 613 نفر در لرستان تأیید شد