مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-30دانش

دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان مرحله آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشجو می پذیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه گیلان در نظر دارد در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1399 از بین پذیرفته شدگان واجد شرایط در مرحله آزمون کتبی متمرکز، - دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان واجد شرایط در مرحله آزمون دکتری نیمه متمرکز برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دانشجو می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه گیلان در نظر دارد در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1399 از بین پذیرفته شدگان واجد شرایط در مرحله آزمون کتبی متمرکز، از طریق بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دانشجو پذیرش کند.

گفتنی است، شرایط و نحوه پذیرش به این گونه است که دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای عمومی یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دکترای عمومی که مدرک مذکور مورد تایید شورای عالی انقلای فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشد.

متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ 30 مهر سال جاری فارغ التحصیل می شوند، با ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 30 مهر می توانند در آزمون شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان مرحله آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشجو می پذیرد

دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان مرحله آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشجو می پذیرد