مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-30اقتصادي

ارزیابی تمامی مدیران میانی وزارتخانه راه و شهرسازی تا 3 ماه آینده


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تاکنون در بحث شایستگی و شایسته سالاری در انتخاب مدیران خوب کار نشده، - ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تاکنون در بحث شایستگی و شایسته سالاری در انتخاب مدیران خوب کار نشده، تصریح کرد: یک ماهی است که کار را در این زمینه در وزارتخانه آغاز کرده و پرونده شایستگی انتصاب را تشکیل می دهیم و تا دو سه ماه آینده کار ارزیابی همه مدیران میانی وزارتخانه را انجام خواهیم داد.

نعمت الله ترکی صبح امروز 9 مهرماه در دیدار با استاندار کرمان با اشار به اینکه در سه ماه گذشته به 12 استان سفر کرده ام، افزود: وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه زیربنایی و روبنایی است که تجمیع وزارتخانه های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی با رویکرد کوچک سازی دولت انجام شد اما مشکلاتی در استان ها وجود دارد.

وی افزود: فعالیت ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل در استان ها آسیب شناسی شده و به این نتیجه رسیدیم که اداره کل مسکن و شهرسازی و راه و ترابری تفکیک شود و تغییر ساختار و تفکیک وظایف صورت بگیرد.

ترکی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون در بحث شایستگی و شایسته سالاری در انتخاب مدیران خوب کار نشده، تصریح کرد: یک ماهی است که کار را در این زمینه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی تمامی مدیران میانی وزارتخانه راه و شهرسازی تا 3 ماه آینده

ارزیابی تمامی مدیران میانی وزارتخانه راه و شهرسازی تا 3 ماه آینده