مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 20:502020-09-29فرهنگي

یک زندگی بهتر بعد از 30 هفته کرونایی در سقز


نمایش صحنه ای یک زندگی بهتر نوشته مسعود هاشمی نژاد به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان و کارگردانی اسماعیل پاشایی 9 تا 21 مهر ماه 99 بعد از 7 ماه کرونایی در سقز اجرا می شود.

- ایسنا/کردستان نمایش صحنه ای "یک زندگی بهتر" نوشته مسعود هاشمی نژاد به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان و کارگردانی اسماعیل پاشایی 9 تا 21 مهر ماه 99 بعد از 7 ماه کرونایی در سقز اجرا می شود.

شهرام میرزایی مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان کردستان با اشاره به دوران سخت کرونایی و تعطیلی ناخواسته اکثر فعالیت های فرهنگی وهنری در کشور و استان اظهار کرد: خوشبختانه پس از رایزنی های لازم و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نظارت کامل متخصصان اداره بهداشت شهرستان سقز امکان اجرای نمایش صحنه ای یک زندگی بهتر بعد از حدود 30 هفته دوران سخت قرنطینه با حمایت حوزه هنری کردستان در سقز فراهم شد.

وی با اشاره به لزوم رعایت فاصله اجتماعی و ضد عفونی کردن سالن قبل و بعد از هر اجراء، افزود: این نمایش به مدت 12 روز از ساعت 19 در محل پلاتوی نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز به اجرای عمومی گذاشته می شود و در هر اجراء تنها 20 تماشاچی آن هم صرفا با استفاده از ماسک و رعایت نکات مورد نظر امکان حضور در سالن را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک زندگی بهتر بعد از 30 هفته کرونایی در سقز

یک زندگی بهتر بعد از 30 هفته کرونایی در سقز