مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 20:452020-09-29اقتصادي

حکایت حداکثری از کارگاه تولید انواع ساز در شهر خلاق موسیقی


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، گفت: وجود چنین کارگاهی در سنندج مایه افتخار برای شهر خلاق موسیقی است.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان: حکایت حداکثری از کارگاه تولید انواع ساز در شهر خلاق موسیقی ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، گفت: وجود چنین کارگاهی در سنندج مایه افتخار برای شهر خلاق موسیقی است.

خالد جعفری امروز(8 مهرماه) در بازدید از کارگاه تولید انواع ساز موسیقی مطاع پور در سنندج،با اشاره به پیگیری ها و تلاش های انجام شده برای ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی به کارآفرینان جوان این کارگاه قول حمایت حداکثری داد.

وی در خصوص درخواست سرمایه گذار و ایده پرداز این طرح مبنی بر نیاز به یک هکتار زمین جهت توسعه کارگاه و افزایش اشتغال، ضمن راهنمایی دقیق در راستای استفاده بهینه از زمینی با متراژ بسیار کمتر، به آن ها اطمینان داد که این واحد تولیدی موفق در اولویت واگذاری زمین در شهرک صنعتی شماره 4 سنندج قرار می گیرد.

معاون اقتصادی استاندار، تلاش، همفکری و برنامه ریزی این گروه جوان را در راستای تولید محصولی همسو با فرهنگ اصیل کُرد و ایجاد اشتغال را قابل تقدیر دانست و به آنها قول حمایت حداکثری داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت حداکثری از کارگاه تولید انواع ساز در شهر خلاق موسیقی

حکایت حداکثری از کارگاه تولید انواع ساز در شهر خلاق موسیقی