مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 19:052020-09-29سياسي

کمک شهرداری به ادارات دیگر قانونی نیست/ماجرای فساد در شهرداری شهریار


دادستان عمومی و انقلاب شهریار با بیان این که در هیچ جای قانون اجازه داده نشده که شهرداری به ادارات دیگر کمک کند، به تشریح ماجرای فساد در شهرداری در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید عسگری پور با انتقاد از سکوت برخی از مسئولان شهریار در برابر ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: متأسفانه برخی از مسئولان ما علم و اطلاع دارند، که پولی که به بهانه های مختلف از شهردار یا شورای شهر دریافت می کنند، نامشروع است، اما آن پول را می گیرند.

وی افزود: اگر شهرداری بخواهد، به دادستانی کمک کند، باید مصوبه شورا را بگیرد، اما در هیچ جای قانون اجازه داده نشده که شهرداری به ادارت و نهادهای دیگر کمک کند، شهرداری نمی تواند، پولی که متعلق به مردم است، را به اداره پست، اداره ثبت و یا دادگستری بدهد، چنین مجوزی ندارد، ردیف بودجه های شهرداری مشخص است.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار ادامه داد: لذا پولی که به بسیاری از ادارات و نهادها داده می شود، از ساخت و ساز غیرمجاز تأمین می شود، چرا که شهرداری نمی تواند، قانونا پول مردم را به اداره دیگری کمک کند، لذا ذر این موارد باید اجازه بدهد، چند نفر ساخت و ساز غیرمجاز انجام دهند و از آنها پول بگیرد و به اداره دیگری کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک شهرداری به ادارات دیگر قانونی نیست/ماجرای فساد در شهرداری شهریار

کمک شهرداری به ادارات دیگر قانونی نیست/ماجرای فساد در شهرداری شهریار