مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 18:052020-09-29اقتصادي

اعلام نرخ جدید مصوب مرغ تا 10 روز آینده


نایب رییس انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: طی یک هفته تا 10 روز آینده نرخ مصوب مرغ از سوی کارگروه تنظیم بازار اعلام می شود که امیدواریم نرخ متناسب با شرایط بازار باشد.

- جی پلاس ، حبیب اسداله نژاد درباره آخرین تحولات بازار مرغ اظهار کرد: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 12 هزار و 500 تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 18 هزار و 700 تا 19 هزار تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ وی نرخ فعلی هر قطعه جوجه یکروزه را یک هزار و 300 تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به قیمت تمام شده تولید، تولیدکنندگان مرغ مادر در فروش هر قطعه جوجه یکروزه یک هزار و 700 تومان زیان می کنند.

اسداله نژاد ادامه داد: اگر قیمت مرغ ظرف یک هفته تا 10 روز آینده از سوی کارگروه تنظیم بازار افزایش نیابد، پیش بینی می شود که ظرف یک ماه آینده قیمت مرغ افزایش چشمگیری یابد که مقصر آن تولیدکننده نیست.

نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی از افزایش قیمت دان آماده خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت دان آماده در برخی کارخانه های خوراک به طور متوسط به 7 هزار و 700 تومان افزایش یافته که این امر در هزینه تمام شده تولید تاثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه بازار نهاده های دامی نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است، افزود: در برخی استان ها نهاده با نرخ مصوب تحویل نمی دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نرخ جدید مصوب مرغ تا 10 روز آینده

اعلام نرخ جدید مصوب مرغ تا 10 روز آینده