مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:452020-09-29بين الملل

آمریکا به دنبال احیای داعش در منطقه است


دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به تحرکات جدید ترورریستهای داعش در منطقه گفت: آمریکا برای توجیه حضور خود در منطقه به دنبال احیای تکفیری هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله گفت: درگذشت شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت را به ملت این کشور و ولیعهد و مجلس امت آن تسلیت عرض می کنیم.

وی افزود: شیخ صباح امیر فقید کویت در برابر فشارها بر کشورهای حوزه خلیج فارس برای ملحق شدن به تحرکات عادی سازی ایستادگی کرد و موضع منسجمی داشت.

ما نقش امیر کویت در پایان جنگ داخلی لبنان را فراموش نمی کنیم.

لبنانی ها موضع متمایز کویت در جنگ 33 روزه و موضع قاطع و روشن آن و نیز در بازسازی آنچه دشمن صهیونیست ویران کرده بود، فراموش نمی کنند.

همچنین کویت در برابر همه فشارها برای حرکت به سوی عادی سازی ایستادگی کرد و کویت این موضع بزرگ را اتخاذ کرد و به مواضع عرب و امت اسلامی پایبند ماند.

موضع کویت در حمایت از قدس و فلسطین بر عکس قطار عادی سازی است.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه از جانفشانی ارتش این کشور تمجید کرد و گفت: ما تلاش های ارتش لبنان را ارج می نهیم و به ارتش و خانواده های شهیدان تسلیت می گوییم و از موضع مردمی در شمال و گردآمدن آنها حول ارتش و نیروهای امنیتی تمجید می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال احیای داعش در منطقه است

آمریکا به دنبال احیای داعش در منطقه است