مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:202020-09-29اقتصادي

اولویت برنامه های رزم حسینی در وزارت صنعت ، معدن و تجارت از سوی روحانی ابلاغ شد


رییس جمهور در پیوست حکم انتصاب علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت 35 اولویت عمومی و اختصاصی این وزارت خانه را به وی ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور در پیوست حکم انتصاب علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت 35 اولویت عمومی و اختصاصی این وزارت خانه را به وی ابلاغ کرد.

 روحانی در این پیوست و در تعیین اولویت های تخصصی وزارت صنعت، معدن و تجارت در آخرین سال فعالیت دولت دوازدهم، برنامه ریزی برای توسعه اشتغال مولد در بخش های تولیدی و خدماتی، توانمندسازی بخش خصوصی و ارتقاء فضای رقابتی و امنیت سرمایه گذاری در محیط کسب و کار و مقررات زدایی به منظور تسهیل شروع و فعالیت کسب و کارهای خصوصی را از جمله اولویت های اصلی این وزارت خانه تعیین کرد.

رییس جمهور همچنین تنظیم قاعده مند و پیش بینی پذیر بازار محصولات اساسی، توانمندسازی شرکت های تجاری، دگرگونی اساسی در نظام خرده فروشی و واسطه گری با بهره گیری از فعالیت های دانش بنیان، تلاش برای تحقق رشد بیش از 15 درصد در صادرات غیرنفتی طی ماه های باقیمانده از دولت دوازدهم، ارتقاء سهم و نقش فعالیت های معدنی در تولید ناخالص داخلی را از دیگر اولویت های مهم این وزارت خانه برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت برنامه های رزم حسینی در وزارت صنعت ، معدن و تجارت از سوی روحانی ابلاغ شد

اولویت برنامه های رزم حسینی در وزارت صنعت ، معدن و تجارت از سوی روحانی ابلاغ شد