مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-29حوادث

آتش نشانان، خط مقدم خدمت رسانی به آسیب دیدگان


آتش نشانان و امدادگران در صف اول خدمت رسانی به آسیب دیدگان در شهرها و روستاها در هنگام وقوع حوادث و سوانح غیرمترقبه نیز در خط مقدم امداد و نجات به آسیب دیدگان قرار دارند و شغل آنان فشار روحی روانی و استرس بسیار زیادی دارد و گذشت و ایثارگری آنان فراموش شدنی نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، 7 مهر سال 59 زمانی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش نشانان منطقه و شهرهای اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفته که در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان می شود.

از سال 79 ، روز 7 مهرماه در تقویم کشور روزی برای تقدیر از رشادت ها و دلاورمردی های آتش نشانان به عنوان روز ملی آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است و از جهتی دیگر، در این روز با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث، یادآور حماسه آفرینی ها و از خودگذشتگی های آتش نشانان کشورمان هستیم.

حضور و نقش آتش نشانان ایثارگر و فداکار به خصوص در سالیان اخیر در همه بحران ها بر هیچ کسی پوشیده نیست و سختی کار، استرس و خطر کار آنان بسیار زیاد است؛ لذا نه تنها اینکه یک روز و هفته برای آنان جهت تقدیر و تشکر کم است بلکه تمام سال هم برای تقدیر از آنان کم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان، خط مقدم خدمت رسانی به آسیب دیدگان

آتش نشانان، خط مقدم خدمت رسانی به آسیب دیدگان