مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-29سياسي

بیان ارزش های انقلاب با زبان هنر موجب تاثیرگذاری می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: بیان ارزش های انقلاب و نظام به زبان هنر موجب تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتر آن ها در بین نسل جوان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مرادی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان پیرامون برنامه های ملی و مذهبی نیمه دوم سال جاری، اظهار کرد: زبان هنر یک زبان بین المللی است و به همین دلیل استفاده از زبان هنر در راستای انتقال مفاهیم سبب افزایش ماندگاری و تأثیرگذاری آن در بین افکار عمومی می شود.

وی با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: این ایام بهترین فرصت در راستای تقدیر و تجلیل از ایثار و رشادت همه ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اشاره به اهمیت مسئله فرهنگ در کردستان، افزود: نگاه ویژه نماینده ولی فقیه در کردستان نسبت به حوزه فرهنگ و اظهارنظرهای مختلف مبنی بر توسعه و تقویت مسائل مختلف فرهنگی در استان کردستان، امیدواری ویژه ای در میان اصحاب فرهنگ و هنر در استان کردستان ایجاد کرده است.

وی گفت: امروز استفاده از زبان هنر برای بیان مفاهیم مختلف از جمله آموزه های دینی و پیام های انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مسائل مهم مورد توجه قرار گرفته و نه تنها در کشور ما که در دیگر کشورهای جهان زبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان ارزش های انقلاب با زبان هنر موجب تاثیرگذاری می شود

بیان ارزش های انقلاب با زبان هنر موجب تاثیرگذاری می شود