مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-29سياسي

از برگزاری تعزیه شهادت امیرکبیر تا بازدید کاخ گلستان با اتوبوس دوطبقه


شهردار منطقه 12 از برگزاری برنامه هایی همچون تعزیه شهادت امیرکبیر در مدرسه دارالفنون و دوره های آموزشی بلدمحله برای اولین بار در هفته تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد سعادتی در تشریح برنامه های هفته تهران گفت: برگزاری ویژه برنامه های هفته تهران با شعار مکتب تهران و محوریت گردشگری مذهبی به دلیل قرارگیری در ایام ماه صفر، اربعین حسینی و سوگواری برای اهل بیت (ع)، ضمن توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی مورد نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا و فاصله گذاری اجتماعی در این منطقه انجام می شود.

سعادتی، منطقه 12 را به عنوان قلب طهران، یکی از اصلی ترین قطب های تهران گردی خواند که همه ساله در ایام هفته تهران، پذیرای تهرانگردان بی شماری است و گفت: این منطقه با توجه به نقشه های تاریخی دوره قاجاریه، در حصار ناصری قرار داشته و به همین دلیل به تهران ناصری نیز شهرت دارد؛ بنابراین از جاذبه های غنی گردشگری تاریخی و فرهنگی برخوردار است و این امر، وقتی صحبت از هفته تهران باشد، مسؤولیت ما را در منطقه ای که آن را همواره مهمانخانه شهر نامیده ایم، دوچندان می کند.

وی ضمن اشاره به قرارگیری در ایام ماه صفر و اربعین حسینی، محوریت برنامه های هفته تهران سال جاری را با شعار مکتب تهران، گردشگری مذهبی معرفی کرد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، چندین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری تعزیه شهادت امیرکبیر تا بازدید کاخ گلستان با اتوبوس دوطبقه

از برگزاری تعزیه شهادت امیرکبیر تا بازدید کاخ گلستان با اتوبوس دوطبقه