مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-29سياسي

طرح ولایت زمینه ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی است


مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: طرح ولایت زمینه ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی آن هم به دستان با کفایت جوانان انقلابی ایران اسلامی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ابراهیم پوراسماعیل ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: طرح ولایت یک درخت بابرکت و با عظمتی است که روز به روز تقویت و رشد پیدا می کند و خوشبختانه امروز به یک دوره عمیق معرفتی برای رشد و تعالی دانشجویان تبدیل شده و هر روز شاهد این هستیم دانشجویان زیادی برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی می کنند.

وی افزود: در طی این سال ها شاهد این بودیم که دوره های تربیتی و آموزشی طرح ولایت افسران و سفیران جوان زیادی را تربیت کرده که در برابر با تبلیغات و جنگ فرهنگی دشمنان به خوبی نقش آفرینی می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی بیان کرد: اگر امروز در گام دوم انقلاب اسلامی می خواهیم به سمت ساخت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم باید بر مسئله خودسازی اهمیت زیادی دهیم چراکه اگر خود را بسازیم قطعا در تربیت دیگران نیز موثر خواهیم بود.

پوراسماعیل گفت: طرح ولایت زمینه ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی آن هم به دستان با کفایت جوانان انقلابی ایران اسلامی است و اگر مقام معظم رهبری و بزرگانی چون آیت الله مصباح بر روی این طرح عمیق فرهنگی تاکید دارند به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ولایت زمینه ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی است

طرح ولایت زمینه ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی است