مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-29اقتصادي

32 پروژه آبخیزداری در ایلام افتتاح شد


32 پروژه آبخیزداری، آبخوانداری و کنترل سیلاب در ایلام با حضور «مسعود منصور» معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری ، - ایسنا/ایلام 32 پروژه آبخیزداری، آبخوانداری و کنترل سیلاب در ایلام با حضور مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری ، افتتاح شد.

مسعود منصور معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در این مراسم اظهار کرد:یکی از مهمترین برنامه های سازمان جنگل ها اجرای طرح هایی نظیر توسعه جنگل کاری اقتصادی، زراعت چوب و توسعه کشت گیاهان دارویی است.

وی با بیان اینکه توسعه جنگل کاری اقتصادی در سطح 30 هزار هکتار از اراضی کشور آغاز شده است، گفت: توسعه طرح های مرتع داری و توسعه طرح های آبخیزداری از دیگر اولویت های سازمان جنگل ها است.

دکتر رضا احمدی مدیرکل منابع طبیعی استان در این مراسم، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که در سطح 13 هزار هکتار از حوزه آبخیز شهر ایلام اجرایی شده است.

وی گفت: در سفر رییس سازمان جنگل ها و مراتع قرار است طرح جنگل کاری اقتصادی کشور در سال 99 نیز در شهرستان مهران آغاز شود، گفت: در این طرح 3250 هکتار برای استان مصوب شده ولی با تلاش های منابع طبیعی استان قرار است در سطح بیش 12 هزار هکتار اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 پروژه آبخیزداری در ایلام افتتاح شد

32 پروژه آبخیزداری در ایلام افتتاح شد