مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-29دانش

جزییات بیمه حوادث دانشجویی در دانشگاه آزاد


سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری با اشاره به اینکه دانشجویان در سال جدید تحصیلی بیمه حوادث دانشجویی می شوند، گفت: سقف تعهدات افزایش می یابد.

- سید هادی سیدفضلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارتقاء خدمات بیمه ای، نسبت به افزایش سقف پوشش ها و تعهدات بیمه حوادث برای دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما بصورت سراسری اقدام کرده است.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: به همین منظور جبران هزینه های پزشکی ناشی از حادثه تا سقف 750 هزار تومان، جبران هزینه نقص عضو (کلی یا جزیی) ناشی از حادثه تا سقف 30 میلیون تومان و جبران هزینه فوت ناشی از حادثه 30 میلیون تومان پوشش داده می شود.

سید فضلی خاطرنشان کرد: به همین واسطه به منظور رفع دغدغه و نگرانی خانواده ها، کلیه دانشجویان در تمامی طول ساعات شبانه روز برای سال تحصیلی 1400-1399 تحت پوشش بیمه حوادث دانشجویی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، براساس آیین نامه بهره مندی از پوشش بیمه حوادث دانشجویی منظور از حادثه، اتفاقات غیر عمدی و غیر قابل پیش بینی ناشی از عامل خارجی است که بدون قصد و اراده دانشجو در مدت تحت پوشش رخ دهد و منجر به جرح، نقص عضو، از کار افتادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیمه حوادث دانشجویی در دانشگاه آزاد

جزییات بیمه حوادث دانشجویی در دانشگاه آزاد