مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:052020-09-28پزشكي

ظرفیت بیمارستانها پرشد/مردم به بیمارستانهای خصوصی مراجعه کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در جلسه اضطراری قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا گفت: ظرفیت بیمارستانهای ارومیه پرشده و بیماران کرونایی به بیمارستانهای خصوصی مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به مراکز خدمات جامع سلامت 16 ساعته مراجعه کنند که شامل مرکز ملک افضلی در فلکه آبیاری خیابان صفا، مرکز شهدا در خیابان شهدا و مرکز فرشته در انتهای رودکی است و از مراجعه به بیمارستان ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش بیمارستان های طالقانی و اورژانس آن کاملاً پر شده است، ادامه داد: ظرفیت اورژانس بیمارستان های امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) تکمیل شده و بیماران در اورژانس منتظر بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: همچنین تمامی بخش های اختصاص یافته به کرونای بیمارستان های امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) نیز کاملاً پر شده است.

آقازاده با بیان اینکه در بیمارستان مطهری نیز فقط بیماران باردار کرونایی و کودکان مبتلا بستری می شوند، عنوان کرد: بیماران قلبی مبتلا به کرونا نیز در بیمارستان سید الشهدا بستری می شوند.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا، 30 درصد از تخت های بیمارستانی تمامی بیمارستان های دولتی غیردانشگاهی و خصوصی برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بیمارستانها پرشد/مردم به بیمارستانهای خصوصی مراجعه کنند

ظرفیت بیمارستانها پرشد/مردم به بیمارستانهای خصوصی مراجعه کنند