مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:502020-09-28سياسي

لزوم تقویت روحیه خودباوری جوانان در دانشگاه ها


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تأکید بر حرکت جدی دانشگاه ها در راستای تحقق اهداف نظام وانقلاب گفت:تقویت روحیه خودباوری بین جوانان از مهم ترین رسالت های دانشگاه در کشور است.

- بندرعباس -فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تأکید بر حرکت جدی دانشگاه ها در راستای تحقق اهداف نظام وانقلاب گفت:تقویت روحیه خودباوری بین جوانان از مهم ترین رسالت های دانشگاه در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اباذر سالاری در دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و هیئت همراه به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه انقلاب اظهار کرد: امنیت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا، رزمندگان و ایثارگرانی است که جان در طبق اخلاص نهادند و لحظه ای در دفاع از کیان خود پا پس نکشیدند.

وی از امنیت به عنوان بزرگ ترین نعمت برای هر ملت یاد کرد و افزود: ملت هایی مزه امنیت را می چشند که ناامنی را تجربه و از نزدیک حس کرده باشند.

این مقام مسئول بیان کرد: میراث دار نظام و انقلابی هستیم که جوانان آن با دل کندن از مادیات این دنیا و با عزمی راسخ و خلوص نیت پا به عرصه نبرد و دفاع از وطن گذاردند و جانانه مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت روحیه خودباوری جوانان در دانشگاه ها

لزوم تقویت روحیه خودباوری جوانان در دانشگاه ها