مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 16:502020-09-28بين الملل

دستور فوری نخست وزیر عراق در پی کشته و زخمی چند نفر در حمله موشکی بغداد


«مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق در پی اصابت موشک به خانه ای در محله «رضوانیه» بغداد در عصر امروز (دوشنبه) دستور پیگیرد فوری عوامل این حادثه را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که گروه های جنایتکار خانه ای را با موشک در محله رضوانیه هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن چند نفر از جمله کودکان و زنان شد.

در این بیانیه آمده است: در زمانی که دولت و نیروهای امنیتی تمام تلاش خود را برای دفاع از منافع شهروندان، محافظت از آنها، اعمال قانون و حمایت از ثبات انجام می دهند، باندهای جنایتکار و گروه های غیرقانونی برای ایجاد هر ج و مرج، وحشیانه علیه شهروندان بی دفاع مرتکب جرم می شوند.

بیانیه ادامه داده این باندها بعد از ظهر امروز در منطقه «البوشعبان» (آلبوعامر) در محله الرضوانیه بغداد مرتکب جنایت ناجوانمردانه ای شدند و با موشک کاتیوشا خانه شهروند غیرنظامی را هدف قرار دادند که در اثر این جنایت پنج نفر (سه کودک و دو زن) کشته و دو کودک دیگر زخمی شدند.

در این بیانیه نوشته شده که نخست وزیر به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح با صدور دستوری همه مقامات و نیروهای امنیتی را مامور پیگرد و دستگیری عاملان این حمله کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فوری نخست وزیر عراق در پی کشته و زخمی چند نفر در حمله موشکی بغداد

دستور فوری نخست وزیر عراق در پی کشته و زخمی چند نفر در حمله موشکی بغداد