مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 16:402020-09-28بين الملل

دومین کیفرخواست قتل خاشقجی توسط دادستانی استانبول صادر شد


دادستانی کل استانبول در دومین کیفرخواست قتل خاشقجی، برای 6 متهم از جمله دو کارمند متواری سرکنسولگری عربستان در استانبول درخواست حکم حبس کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، دادستانی کل استانبول امروز دوشنبه و در ادامه تحقیقات قضایی مرتبط با قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی که در سرکنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسید، دومین کیفرخواست را تنظیم و آن را به دادگاه کیفری شعبه 11 استانبول صادر کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، دادستانی کل استانبول در این کیفرخواست 41 صفحه ای در مورد 6 متهم متواری که 2 تَن از آن ها کارمندان سرکنسولگری هستند، درخواست حبس کرده است.

بر این اساس، برای سلطان یحیی معاون سرکنسول و یاسر خالد وابسته کنسولگری عربستان سعودی به اتهام طراحی و قتل عمد همراه با اذیت وآزار وحشیانه حبس ابد و برای 4 تن دیگر از شهروندان این کشور هرکدام از 6 ماه تا 5 سال درخواست زندان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، در این کیفرخواست همچنین عنوان شده است که 2 کارمند سرکنسولگری هنگام قتل خاشقجی در محل حادثه حضور داشتند و پس از این رویداد ترکیه را تَرک کردند.

4 نفر دیگر نیز پس از قتل وی به محل حادثه رفته و پس از امحاء شواهد و مدارک از کشور خارج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کیفرخواست قتل خاشقجی توسط دادستانی استانبول صادر شد

دومین کیفرخواست قتل خاشقجی توسط دادستانی استانبول صادر شد