مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:552020-09-28اقتصادي

توزیع خارج از شبکه 70 درصد گاز مایع خراسان شمالی / استفاده خودرویی ممنوع


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: 70 درصد گاز مایع استان توسط خودروها استفاده می شود و این در حالی است که باید به مصرف گاز خانگی برسد لذا نباید گاز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی احمد برادران در سومین کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: 70 درصد گاز مایع استان توسط خودروها استفاده می شود و این در حالی است که باید به مصرف گاز خانگی برسد لذا نباید گاز، خارج از شبکه عرضه توزیع شود این کار تخلف است.

وی تصریح کرد: باید اقدامات لازم جهت عدم افزایش مراکز سوخت گاز مایع (LPG) گرفته شود زیرا این مراکز مجوز فعالیت ندارند پس باید در یک بازه زمانی اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: صاحبان خودروها بدانند گاز مایع استانداردهای لازم را برای یک خودرو ندارد لذا تسهیلاتی در اختیار این صاحبان خودروها قرار گیرد تا از ظرفیت گاز CNG استفاده کنند.

برادران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازبنیاد مسکن استان مبنی بر اینکه 40 درصد بناهای روستاها از استحکام کافی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: باید این واحدهای مسکونی که در بافت روستاها هستند با همکاری دهیاری ها و بخشداری ها اقدام به دریافت تسهیلات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع خارج از شبکه 70 درصد گاز مایع خراسان شمالی / استفاده خودرویی ممنوع

توزیع خارج از شبکه 70 درصد گاز مایع خراسان شمالی / استفاده خودرویی ممنوع