مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:352020-09-28اقتصادي

کاهش 90 درصدی گردشگران اردستان به دلیل کرونا


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: ویروس کرونا استقبال گردشگران خارجی از بناهای تاریخی اردستان را به صفر درصد و گردشگران داخلی را 90 درصد کاهش داده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: ویروس کرونا استقبال گردشگران خارجی از بناهای تاریخی اردستان را به صفر درصد و گردشگران داخلی را 90 درصد کاهش داده است.

مهدی مشهدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به 27 سپتامبر- روز جهانی گردشگری و توریسم، اظهار کرد: انتخاب یک روز برای گردشگری برای توجه بیشتر به این صنعت و تلاش برای توسعه و گسترش توریسم و گردشگری است و هر سال در این روز برنامه ها و همایش های متعددی در کشورهای مختلف برگزار می شود.

وی افزود: در هفته گردشگری، شاهد برگزاری مراسم مختلف؛ از جمله به صدا در آوردن زنگ گردشگری در مدارس در راستای آشنایی دانش آموزان با صنعت گردشگری برنامه ریزی شده است که آموزش و آشناسازی کودکان و نوجوانان با موضوعات مرتبط با گردشگری و میراث فرهنگی از طریق آموزش و پرورش از جمله اهداف آن است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان، با بیان اینکه قدم به قدم اردستان تاریخی است، اما نیازمند معرفی و آشنایی مردم ساکن در شهر با میراث گرانبهایی که داریم، است، گفت: یکی از موثرترین ارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 90 درصدی گردشگران اردستان به دلیل کرونا

کاهش 90 درصدی گردشگران اردستان به دلیل کرونا