مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-28اقتصادي

تدوین منشور کیفی آب آشامیدنی روستاهای استان تهران


مدیر دفتر کنترل کیفی و آزمایشگاه مرجع شرکت آب و فاضلاب استان تهران، از تدوین منشور کیفی آب آشامیدنی روستاهای استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مهتاب باغبان با اشاره به اینکه این طرح پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی عملیاتی شده است گفت: در این طرح، کیفیت آب شرب 400 روستای تحت پوشش خدمات شرکت آبفای استان تهران ارتقا می یابد.

وی اضافه کرد: تهیه مستندات نمونه برداری ها، انجام کلرسنجی ها، آزمون های میکروبی، آزمون های بیولوژی، آزمون های فیزیکی- شیمیایی و اندازه گیری مواد آلی مطابق استانداردهای بین المللی، از مهم ترین اقداماتی است که برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی روستاها انجام شده است.

مدیر دفتر کنترل کیفی و آزمایشگاه مرجع شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: به دلیل ضرورت بهره برداری از سامانه های گندزدایی مناسب، سامانه های گاز کلر با سامانه های گندزدای پرکلرین و یا گندزدای آب ژاول در روستاهای تحویلی، جایگزین شد.

باغبانی با اشاره به تکلیف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای گندزدایی مؤثر و مستمر آب شرب همه روستاهای زیر پوشش استان تهران اظهار داشت: با هدف اطمینان از سلامت آب و مقابله با شیوع بیماری کرونا ، مقدار کلر آزاد باقی مانده در نقطه مصرف هشت دهم میلی گرم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین منشور کیفی آب آشامیدنی روستاهای استان تهران

تدوین منشور کیفی آب آشامیدنی روستاهای استان تهران