مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-28اقتصادي

دریافت سهم گاز مایع همدان در دست پیگیری است/ مراکز غیرمجاز تعطیل می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به پیگیری به منظور دریافت سهم گاز مایع همدان از شناسایی و تعطیلی مراکز غیر مجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان ظاهر پورمجاهد ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه مشکل تامین گاز مایع سراسری است که پیگیری های جدی حل مشکل در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: نهادهای نظارتی با جدیت و حساسیت بر روند قیمت ها نظارت داشته باشند .

وی با اشاره به برخورد قانونی با سودجویان در افزایش قیمت گفت: در حال حاضر پیگیری های لازم برای دریافت سهم گاز مایع استان، در دستور کار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه محل های غیرمجاز عرضه گاز مایع در سطح استان شناسایی شده است گفت: در روزهای آینده طبق قانون این مراکز را تعطیل خواهیم کرد.

وی ضمن اینکه از مردم خواست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تأکید کرد: باید تخلفات واحد های صنفی توسط شهروندان اطلاع رسانی شود تا بتوانیم با متخلفان برخورد کنیم.

پورمجاهد با بیان اینکه در شرایط کنونی باید شبکه نظارتی تقویت و شبکه توزیع گاز مایع در استان نیز اصلاح شود خواستار ورود دست اندرکاران امر نسبت به این مهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت سهم گاز مایع همدان در دست پیگیری است/ مراکز غیرمجاز تعطیل می شوند

دریافت سهم گاز مایع همدان در دست پیگیری است/ مراکز غیرمجاز تعطیل می شوند