مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:502020-09-28اجتماعي

برخورداری شهر تهران از تنوع زیستی بسیار غنی


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهر تهران از تنوع زیستی بسیار غنی برخوردار است، گفت: شاید در این شهر پر ازدحام کمتر توجهی به تنوع زیستی جانوری و گیاهی شهر از دید شهروندان شده است .

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهر تهران از تنوع زیستی بسیار غنی برخوردار است، گفت: شاید در این شهر پر ازدحام کمتر توجهی به تنوع زیستی جانوری و گیاهی شهر از دید شهروندان شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شینا انصاری در حاشیه برگزاری جلسه داوری مسابقه بزرگ عکاسی تنوع زیستی شهر تهران گفت: تهران شهریست که بیش از هر چیز به آلودگی هوا، آلودگی صوت ، ترافیک و دیگر آلودگی های زیست محیطی اش شناخته می شود این در حالیست که شهر تهران گونه های گیاهی و جانوری متعددی را در خود جای داده است.

وی با اشاره به ضرورت حفظ زیستگاه های حیات جانوری و گیاهی پایتخت تصریح کرد: مسابقه بزرگ عکاسی تنوع زیستی با هدف شناخت و توجه بیشتر شهروندان به تنوع زیستی این شهر و ارتقای سطح دانش پایتخت نشینان نسبت به گونه های در حال زیست در این شهر برگزار شده است .

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به مشکلات زیست محیطی موجود در این کلانشهر لازم است تا با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی و با استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری شهر تهران از تنوع زیستی بسیار غنی

برخورداری شهر تهران از تنوع زیستی بسیار غنی