مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-28سياسي

پخش 10 مجلس تعزیه ضبط شده در حوزه هنری از شبکه چهار


«شبیه حسین» نام مجموعه ای شامل 10 مجلس تعزیه است که توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید شده و از شنبه دوازدهم مهر، روی آنتن شبکه 4 می رود.

- شبیه حسین نام مجموعه ای شامل 10 مجلس تعزیه است که توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید شده و از شنبه دوازدهم مهر، روی آنتن شبکه 4 می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، مجموعه برنامه شبیه حسین از شنبه آینده 12 مهر ساعت 15 از شبکه 4 رسانه ملی پخش خواهد شد که برای ضبط آن تعزیه خوانان مطرح کشور از شهرهای اراک، قم، تفرش، اصفهان، قزوین و تهران، دعوت به همکاری شده اند و معین البکاء مجالس تعزیه نیز مرشد محسن میرزاعلی است.

این مجالس تعزیه شامل تعزیه های حضرت قاسم (ع)، حضرت علی اکبر (ع)، طفلان مسلم، مسلم بن عقیل، غلام تُرک، وهب نصرانی، حضرت عباس (ع)، شهادت امام حسین (ع) و بازار شام هستند.

به گفته کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، تاکنون مجالس تعزیه ای با این گستردگی یعنی 10 مجلس تعزیه هر کدام با زمان 40 دقیقه از رسانه ملی به صورت مستقل پخش نشده است.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری عنوان کرد: در این تعزیه تلویزیونی، چهره تعزیه خوانان نقش های اهل بیت و اولیاء الله با روبنده پوشانده شده است تا مسئله نمایش چهره معصومین در تلویزیون برطرف شود و تنها در زمان پیش نوحه - که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 10 مجلس تعزیه ضبط شده در حوزه هنری از شبکه چهار

پخش 10 مجلس تعزیه ضبط شده در حوزه هنری از شبکه چهار