مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-28اقتصادي

افتتاح 9 پروژه بوم گردی و 6 خانه صنایع دستی در هفته گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع خراسان رضوی از افتتاح 9 پروژه بوم گردی و 6 خانه صنایع دستی در هفته گردشگری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، ابوالفضل مکرمی فر ظهر امروز در آیین افتتاح یکی از دفتار خدمات گردشگری در تربت حیدریه اظهار کرد: برنامه کاری ما افتتاح 50 پروژه بومگردی تا پایان سال جاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع خراسان رضوی با بیان اینکه تا پایان دولت دوازدهم 212 پروژه گردشگری در این استان به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه ها در تمام حوزه ها شامل خانه های صنایع دستی، میراث فرهنگی و تاسیسات گردشگری هستند.

وی با اشاره به افتتاح پنج پروژه هتل و تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری 110 میلیارد تومان در خراسان رضوی، افزود: این پروژه ها توسط ریاست محترم جمهوری و مقام عالی وزارت در قالب ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید و بقیه که عمدتا تاسیسات اقامتی هستند، در دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

مکرمی فرعنوان کرد: اکنون در خراسان رضوی یک هزار و 600 اثر ثبت شده ملی و 2 هزار اثر شناسایی شده، در مجموع حدود 4 هزار اثر داریم، ولی اعتبارات میراث فرهنگی برای مرمت تمامی این بناها کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9 پروژه بوم گردی و 6 خانه صنایع دستی در هفته گردشگری

افتتاح 9 پروژه بوم گردی و 6 خانه صنایع دستی در هفته گردشگری