مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-28سياسي

موقوفه ای به وسعت 5هزاربسته تحصیلی برای دانش آموزان حاشیه شهر مشهد


موقوفه ای که 12 سال پیش یک استاد دانشگاه بر جای گذاشته است، حالا 5هزار بسته تحصیلی به دانش آموزان کم برخوردار حاشیه شهر مشهد اهدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، از زمانی که رهبری بحث رزمایشِ مواسات و همدلی را عنوان کردند دستگاه های مختلف و گروه های جهادی عزمشان را جذب کردند تا مواسات را به عنوان یک فرهنگ و ظرفیت برای ساختن ایران اسلامی و رفع مشکلات جامعه نهادینه کنند.

از گوشه و کنار کشورمان روایت های متفاوتی را از کمک مؤمنانه شنیده ایم که وجه مشترک همه آن ها عشق به هموطنان و اطاعت از مقام عظمی ولایت است، اما این بار قصد داریم روایتی کوتاه از جنس مواسات تحصیلی را برایتان روایت کنیم.

عضو کمیته اجتماعی رویش در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به توزیع 5هزار بسته تحصیلی در منطقه کم برخوردار قرقی مشهد، اظهار کرد: وظیفه می دانم ابتدا در مورد بانی این طرح صحبت کنم، دکتر علی اکبر رزمی از اساتید دانشگاه فردوسی مشهد بودند که 12 سال پیش فوت کردند.

این بزرگوار قبل از فوت موقوفه ای را بر جای گذاشت با این نیت که درآمد حاصل از آن هر ساله صرف تحصیل دانش آموزان نیازمند حاشیه شهر شود.

نوید سروآزاد با اشاره به اینکه خانواده مرحوم رزمی امسال با گروه جهادی رویش که یک گروه فعال در منطقه جاده سیمان است، تفاهم کرده اند که 5هزار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفه ای به وسعت 5هزاربسته تحصیلی برای دانش آموزان حاشیه شهر مشهد

موقوفه ای به وسعت 5هزاربسته تحصیلی برای دانش آموزان حاشیه شهر مشهد