مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-28فرهنگي

رونمایی از پوستر و اکران فیلم مستند پِموک


مستند کوتاه پِموک اثر پیام میرتبریزیان با حضور مسؤولان و هنرمندان اکران و پوستر این اثر در مازندران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مهدی معصومی گرجی رییس حوزه هنری مازندران بعدازظهر امروز در آیین رونمایی از فیلم پموک تولید تازه واحد هنرهای تصویری این مرکز که زندگی شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه را روایت می کند، اظهار کرد: آثار فاخری در حوزه هنری تولید شده است و این نهاد انقلابی از هنرمندان متعهد، توانمند و علاقمند دعوت به همکاری می کند، کار برای شهدا ارزشمندترین و ماندگارترین کارها است.

وی افزود: آثار معرفی شهدای اسلام در طول تاریخ که چراغ داران حقیقت و انسانیت بودند، مسیری را به ما نشان دادند که جز راه سعادت و سلامت نیست و هنرمندان با اثر هنری این مسیرها را به جامعه باز نمایی می کنند.

عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری نیز با تأکید بر اینکه جلسات برای شهدا از باب تکریم است نه از باب رفع تکلیف، گفت: تکریم شهدا یک وظیفه ملی است و غفلت از شهید، فرهنگ شهید، و غفلت از امام و آرمان های ایشان ما را به گمراهی می برد و از ریل و خط اصلی انقلاب خارج می کند.

وی گفت: باید عظمت کار شهدا را ببینیم و رفتار خود را با عملکرد آن ها تطبیق دهیم، و انتظار این است که در حوزه شهید و شهادت و ایثار با دقت و ظرافت بیشتر کار کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر و اکران فیلم مستند پِموک

رونمایی از پوستر و اکران فیلم مستند پِموک