مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-28فرهنگي

نشست تخصصی نقد و بررسی فیلم «ایستاده در غبار» برگزار شد


به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به میزبانی حوزه هنری کرمانشاه نشست تخصصی نقد و بررسی فیلم «ایستاده در غبار» برگزار شد.

- کرمانشاه- به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به میزبانی حوزه هنری کرمانشاه نشست تخصصی نقد و بررسی فیلم ایستاده در غبار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز نشست تخصصی نقد و بررسی ایستاده در غبار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی حوزه هنری کرمانشاه و با حضور جمعی فعالان عرصه سینما برگزار شد.

فخرالدین دوست محمد کارشناس هنرهای تصویری در حاشیه این نشست اظهار کرد: این نشست در ادامه سلسله جلسات نقد و تحلیل پنج فیلم پنج نگاه ، با حضور جمعی از هنرمندان فیلم ساز و مستند ساز با هدف آشنایی هنرمندان این عرصه با سبک های مختلف سینمای دفاع مقدس در سالن همایش های حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: ایستاده در غبار فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد محصول سال 1394 سازمان هنری رسانه ای اوج است و برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

وی افزود: ایستاده در غبار در ژانر مستند درام، تولید و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر 1394 را از آن خود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی نقد و بررسی فیلم «ایستاده در غبار» برگزار شد

نشست تخصصی نقد و بررسی فیلم «ایستاده در غبار» برگزار شد