مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-28سياسي

شمس پژوهان 4 کشور در ششمین کنگره شمس تبریزی سخنرانی می کنند


سرپرست تولیت شمس تبریز با اشاره به آغاز به کار ششمین همایش شمس و مولانا به صورت ویدئوکنفرانسی گفت: شمس پژوهانی از 4 کشور در ششمین کنگره شمس تبریزی سخنرانی می کنند.

- رضا جعفرپور در خصوص جزییات برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ششمین همایش علمی و بین المللی شمس و مولانا امروز با استفاده از ارتباطات در فضای مجازی در خوی برگزار می شود و شمس شناسان و مولوی پژوهان از کشورهای فرانسه، ترکیه، بنگلادش و ایران در آن همایش سخنرانی می کنند.

وی ادامه داد: لیلی انور از دانشگاه سوربن فرانسه، محمد ابوهاشم از دانشگاه چیتاکنگ بنگلادش، شهین اعوانی و شهرام پازوکی از مؤسسه حکمت و فلسفه تهران، احمد پاکتچی از پژوهشگاه دانشنامه نگاری، شهریار حسن زاده از دانشگاه آزاد خوی، تورقای شفق از دانشگاه مدنیت استانبول ترکیه و مرتضی شجاری از دانشگاه تبریز از جمله این سخنرانان هستند.

جعفرپور عنوان کرد: ایرج شهبازی از دانشگاه تهران، حسینعلی قبادی از پژوهشگاه علوم انسانی تهران، قاسم کاکایی از دانشگاه شیراز، محمدباقر محسنی از دانشگاه آزاد خوی، عبدالمهدی مستکین از کمیسیون ملی یونسکو، مهدی محبتی از دانشگاه زنجان، فاطمه مدرسی از دانشگاه ارومیه، نعمت یلدیریم از دانشگاه ارزوم ترکیه و محمود یوسف ثانی از مؤسسه حکمت و فلسفه دیگر سخنرانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمس پژوهان 4 کشور در ششمین کنگره شمس تبریزی سخنرانی می کنند

شمس پژوهان 4 کشور در ششمین کنگره شمس تبریزی سخنرانی می کنند