مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-28بين الملل

عاملان شهادت مرزبانان باید هرچه سریع تر شناسایی شوند


فرمانده مرزبانی ناجا، در پی شهادت دو تن از مرزبانان خوزستان با کلانتر مرز العماره کشور عراق دیدار کرد و خواستار شناسایی عاملان این جنایت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمدعلی گودرزی، در حاشیه بازدید از محل درگیری و شهادت 2 تن از مرزبانان با قاچاقچیان در منطقه مرزی دشت آزادگان با سرتیپ طارق اللعیبی کلانتر مرز العماره عراق دیدار کرد و خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریع تر عاملان شهادت مرزبانان خوزستانی شد.

وی گفت: شب گذشته گروه های معاند و مسلح از سوی کشور عراق قصد ورود به کشور ایران را داشته اند که همکاران ما با آنها درگیر شدند و دو تن از بهترین نیروهای مرزبانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار گودرزی تصریح کرد: ما به لحاظ حرمت کشور دوست و برادر عراق، قصد ادامه سرکوب آنها را نداشتیم و انتظاری که داریم این است، اجازه ندهند این گروه های مسلح وارد خاک ما شوند و اقدامات تروریستی انجام دهند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: عاملان این جنایت می بایست هرچه سریع تر شناسایی، دستگیر و به سزای اعمالشان برسند و با توجه به شرایط موجود و تهدیدات پیش رو، حراست از مرز و ایجاد گشت های مشترک در راستای مبارزه بی امان با معاندان، اشرار مسلح و قاچاقچیان می بایست در دستور کار قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان شهادت مرزبانان باید هرچه سریع تر شناسایی شوند

عاملان شهادت مرزبانان باید هرچه سریع تر شناسایی شوند