مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-28سياسي

ایجاد خط منظم کشتیرانی بین بنادر ایران، روسیه، قزاقستان و ترکمنستان


معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر از امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان بنادر و دریانوردی و یکی از شرکت های کشتیرانی خارجی فعال در حوزه خزر خبر داد و گفت: - معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر از امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان بنادر و دریانوردی و یکی از شرکت های کشتیرانی خارجی فعال در حوزه خزر خبر داد و گفت: پهلوگیری بدون نوبت تمام کشتی های رو-رو در بنادر شمالی کشور و ایجاد خط منظم کشتیرانی رو-رو بین بنادر ایران، روسیه، قزاقستان و ترکمنستان از مزیت های این تفاهم نامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد منتصر کوهساری، در مراسم امضای یادداشت تفاهم همکاری بین سازمان بنادر و یکی از بزرگترین شرکت های کشتیرانی خارجی، اظهار کرد: در این یادداشت تفاهم، بر ضرورت گسترش حمل و نقل کالا از طریق شناورهای رو-رو در دریای خزر تأکید شد.

وی با اشاره به محدودیت های موجود برای ورود و تردد ناوگان زمینی به کشورهای حوزه CIS و منطقه قفقاز، افزود: استفاده از ظرفیت های دریایی موجود و شناورهای رو-رو در بنادر امیر آباد و نوشهر بایستی در دستور کار قرار گیرد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: برای استفاده بیشتر از ظرفیت بنادر شمالی کارگروهی با حضور نمایندگان انجمن حمل و نقل بین المللی، اداره کل دفتر ترانز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خط منظم کشتیرانی بین بنادر ایران، روسیه، قزاقستان و ترکمنستان

ایجاد خط منظم کشتیرانی بین بنادر ایران، روسیه، قزاقستان و ترکمنستان