مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-28سياسي

تعیین 12 مکان برای جمع آوری کمک های مردمی در طرح «همبازی»


مدیرکل پست استان ایلام از آمادگی این اداره کل و دفاتر پستی تابعه برای مشارکت در کمک کردن به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

- هدایت فیلی در دیدار با قائم مقام کمیته امداد استان ایلام ، اظهار کرد: با توجه به امضاء تفاهم نامه همکاری بین شرکت پست و اداره کل امداد استان ایلام در زمینه مشارکت در کمک به دانش آموزان در قالب طرح در تأمین مایحتاج دانش آموزان همدل شویم و همچنین طرح همبازی هدیه ای برای بچه های ایران و در آستانه شور عاطفه ها این همکاری صورت می گیرد.

وی افزود: افتخار ما این است که در کنار خدماتی که مردم ارائه می دهیم در زمینه دستگیری از نیازمندان مشارکت داشته و هر کاری از دست مان بر می آید در خدمت به محرومان انجام دهیم.

وی گفت: از آنجایی که در تمام شهرستانها شعبه داریم این آمادگی را داریم که با شرکت در این طرح کمکهای لازم را برای کمک به دانش آموزان نیازمنداین استان جمع آوری کنیم و حتی حاضریم به سراغ افرادی برویم که آماده کمک هستند.

مدیرکل پست استان تصریح کرد: در اجرای طرح همبازی هدیه ای برای بچه های ایران به زودی دستور العمل ها را به به شهرستان ها می فرستیم و در خواست داریم که این طرح آبرومندانه و به بهترین شکل ممکن انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 12 مکان برای جمع آوری کمک های مردمی در طرح «همبازی»

تعیین 12 مکان برای جمع آوری کمک های مردمی در طرح «همبازی»