مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-28پزشكي

افزایش شمار مرگ و میر کرونا در اردبیل


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با فوت 4 نفر دیگر در اردبیل روند افزایشی مرگ میر کرونا را نسبت به روز گذشته در اردبیل شاهد هستیم.

- شهرام حبیب زاده هفتم مهر ماه اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 34 نفر در مراکز درمانی استان اردبیل به دلیل ابتلا به کرونا بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه این رقم نسبت به روز گذشته روند کاهشی داشته است، خاطرنشان کرد: در بخش فوتی های کرونا امروز با دو نفر افزایش نسبت به روز گذشته شاهد فوت 4 نفر از همشهریان اردبیلی هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بهبود 35 نفر از این بیماران خبر داد و گفت: امروز 50 نفر از مبتلایان به کرونا در بخش های آی سی یو بستری هستند که با این رقم 229 نفر از مردم اردبیل در بیمارستان ها تحت درمان قرار دارند.

حبیب زاده افزود: طبق آمار 24 ساعت گذشته میزان مرگ و میر در اردبیل از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون 646 نفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: ما با سرکشی به مراکز درمانی و بیمارستان های استان در جریان نحوه خدمات رسانی و درمان بیماران قرار داریم که امیدواریم با رعایت موازین بهداشتی از سوی مردم و فروکش کردن این ویروس مردم به زندگی عادی خود بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار مرگ و میر کرونا در اردبیل

افزایش شمار مرگ و میر کرونا در اردبیل