مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-28فرهنگي

کتاب سرودهای بی تکرار در سنندج رونمایی شد


طی مراسمی و در محل بهشت محمدی سنندج، کتاب سرودهای بی تکرار تالیف شیلان آویهنگی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و طی مراسمی در بهشت محمدی سنندج، کتاب سرودهای بی تکرار خاطرات شاعرانی انقلاب اسلامی استان کردستان رونمایی شد.

کتاب سروده های بی تکرار اثر شیلان آویهنگی در زمینه خاطرات جمعی از شاعران انقلابی کردستان است که با همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

شیلان آویهنگی نویسنده این کتاب بیان کرد: در این کتاب شعر کردستان در دو مقطع پیش از انقلاب و بعد از انقلاب با درآمدی بر شعر ادبیات پایداری در کردستان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است و در این کتاب 19 شاعر متعهد و انقلابی کردستان را معرفی شده اند.

وی گفت: جریان شناسی شعر انقلاب، ظرفیت ها و ظرافت های شعر پایداری و در نهایت جایگاه شعر کردستان در انقلاب اسلامی از دیگر بخش های این اثر به شمار می رود.

نویسنده ادبیات پایداری بیان کرد: در این کتاب آثار و زندگی شاعرانی از جمله اکرم بهرامچی، طاهره تختی، بهروز خیریه، منصور دولتی، محمد رحیمی رضوان، سالار شریعتی، مهدی صفی یاری، علی احسان فریدونی، علی اصغر فریدونی، مسعود مطهری، ابوالقاسم معمار، منصور ملاولی و عمر صالحی صاحب و مرحومان شاهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب سرودهای بی تکرار در سنندج رونمایی شد

کتاب سرودهای بی تکرار در سنندج رونمایی شد