مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-28فناوري

سرور مجازی امارات


اگر شما حساب پی پال دارید، و یا در سایت های فریلنسری کار می کنید و یا اکانت دولوپری گوگل می خواهید داشته باشید حتما این متن رو مطالعه بفرمایید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مبین هاست، در این متن می خواهیم به یکی از راهکارهای مطمئن برای موارد اشاره شده در بالا بپردازیم، پس تا پایان این متن با ما همراه باشید.

در این متن می خواهیم یک راهکاری را به شما پیشنهاد بدیم که در خانه و یا محل کارتان با داشتن اینترنت بتوانید یک شهروند اماراتی باشید و کارهای مربوطه خود را که نیاز به آی پی امارات دارد بدون مشکل انجام بدید.

برای این منظور ابتدا توضیح می دهیم که سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی در واقع همان کامپیوتر است که دارای پردازنده، حافظه رم، هارد دیسک و دیگر موارد مورد نیاز یک کامپیوتر است، با این تفاوت که این کامپیوتر به این دلیل سرور نامیده می شود که دارای منابع بیشتری نسبت به کامپیوتر و لپ تاپ ها هستند، به عنوان مثال می توانید 64 گیگ رم داشته باشد و یا 4 هسته پردازنده و دارای تعداد زیادی از هارد های پرسرعت NVMe باشد.

این سرورها در نقاط مختلف دنیا می تواند قرار بگیرند و با اتصال اینترنت به آنها بتوان از هر نقطه دیگر به آنها متصل شد و از ویژگی های آن کشوری که سرور در آن قرار دارد بهره مند شد، یعنی شما با خرید سرور مجازی امارات و خرید سرور مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرور مجازی امارات

سرور مجازی امارات