مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-28سياسي

فساد سیستمی در بافت پیرامون حرم جایی ندارد/ نمایندگان ورود کنند


رییس شورای شهر مشهد با اشاره به مطرح شدن بحث های انحرافی با موضوع فساد سیستمی، گفت: عده ای از شما که نماینده مجلس بودید چرا فساد رو عیان نکردید، - اگر واقعاً دغدغه دارید پای کار بیایید.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرضا حیدری ظهر امروز در صد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به اینکه طرح اطراف حرم مطهر سابقه طولانی دارد که به سال 71 برمی گردد، گفت: ضمن اعلام وضعیت نابسامان بافت اطراف حرم در آن زمان، وزیر مربوطه به رهبری اعلام کرد که وزارت مسکن و شهرسازی با مشارکت شهرداری و آستان قدس وارد عمل شود.

رییس شورای شهر مشهد، بیان کرد: شرکت بازآفرینی شهری بر اساس وظیفه خود وارد عمل شده و دو قطاع از چهار قطاع در دست این شرکت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هفت سال وزارت مسکن و شهرسازی، خود در بافت حضور داشته و وقتی می بیند کار پیش نمی رود، شرکت مربوطه شکل می گیرد، اظهار کرد: 55 درصد سهام این شرکت در دست وزارت، 35 درصد آستان قدس و 10 درصد سهام از در دست شهرداری قرار می گیرد.

حیدری در ادامه با اشاره به مطرح شدن بحث های انحرافی با موضوع فساد سیستمی خطاب به نمایندگان مجلس، اظهار کرد: عده ای از شما که نماینده مجلس بودید چرا فساد را عیان نکردید، اگر واقعاً دغدغه دارید پای کار بیایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد سیستمی در بافت پیرامون حرم جایی ندارد/ نمایندگان ورود کنند

فساد سیستمی در بافت پیرامون حرم جایی ندارد/ نمایندگان ورود کنند