مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-28سياسي

برگزاری کارگاه آنلاین کاربرد نانو در پزشکی و دارو رسانی


انجمن علمی و نهاد ترویجی نانو با همکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم و فناوری نانو، کارگاه آنلاین کاربرد نانو در پزشکی و دارو رسانی را برگزار می کند.

- برگزاری کارگاه آنلاین "کاربرد نانو در پزشکی و دارو رسانی" انجمن علمی و نهاد ترویجی نانو با همکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم و فناوری نانو، کارگاه آنلاین " کاربرد نانو در پزشکی و دارو رسانی" را برگزار می کند.

.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، برای درک جایگاه و اهمیت نانوپزشکی نیاز به درک دقیق هر دو حوزه پزشکی و نانوفناوری است.

سیستم های زنده به طور پیوسته در معرض چالش های مختلفی مانند تنش، جراحت، نقص در توسعه، مشکلات ژنتیکی، تهاجمات باکتریایی و ویروسی، سرطان و .

قرار دارند.

پزشکی، دانش و کاربرد آن در راستای حفظ و بازگرداندن سلامتی است و هدف آن، حفظ، بازگرداندن و حمایت از عملکرد طبیعی سیستم های زنده با کاهش آسیب هاست.

علوم پزشکی با استفاده از روش های علمی برای مطالعه سیستم های زنده و با کمک علوم و فناوری های مختلف در حوزه های آناتومی، فیزیولوژی، شیمی، فیزیک، مهندسی و .

به این هدف دست پیدا می کند.

در رویکرد جدید، فناوری های نوظهور و پیشرفته اثر قابل توجهی بر توسعه علم پزشکی و شناخت بیشتر فرایندهای سلولی و مولکولی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه آنلاین کاربرد نانو در پزشکی و دارو رسانی

برگزاری کارگاه آنلاین کاربرد نانو در پزشکی و دارو رسانی