مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:302020-09-28سياسي

رحمانی فضلی: اولویت اول وزارت کشور امنیت داخلی است


در حوزه سیاسی در شرایط کنونی اولویت ما حفظ وحدت و انسجام، امیدبخشی به مردم و تقویت روحیه مشارکت جویانه در مردم است.

- وزیر کشور گفت: در حوزه سیاسی در شرایط کنونی اولویت ما حفظ وحدت و انسجام، امیدبخشی به مردم و تقویت روحیه مشارکت جویانه در مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه نشست سراسری استانداران سراسر کشور گفت: در جلسه امروز استانداران با توجه به کمیته های تخصصی که تشکیل شده بود در حوزه های امنیتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ضعف ها، قوت ها و موفقیت ها و عدم توفیق ها و دلایل آن را گزارش دادند و متناسب با آنها تصمیماتی اخذ شد.

وی افزود: در جلسه امروز همچنین تحلیل جامعی از شرایط کشور و اولویت ها ارائه و درباره فضای پیش روی کشور در حوزه های مختلف توضیحاتی داده شد.

وزیر کشور تصریح کرد: در فضای پیش رو اولویت اول وزارت کشور امنیت داخلی است و در جلسه امروز تاکید شد که همه مسائل مرتبط با امنیت داخلی رصد مستمر شود و پیش بینی ها و پیشگیری های لازم در این خصوص انجام شود.

همچنین مقرر شد شوراهای تامین فعال تر از گذشته باشند و تصمیم گیری ها به روز انجام شود و هر کدام از موضوعاتی که بعد ملی پیدا می کند، بلافاصله باید به شورای امنیت کشور ارجاع شود تا درباره آن تصمیم گیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی فضلی: اولویت اول وزارت کشور امنیت داخلی است

رحمانی فضلی: اولویت اول وزارت کشور امنیت داخلی است