مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-28سياسي

عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‎ای «ولایت»


عملیات اجرایی پارک فرامنطقه ای «ولایت» در همدان به همت شهرداری منطقه یک به مساحت 102 هکتار در محدوده حیدره آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، عملیات اجرایی پارک فرامنطقه ای ولایت با حضور نماینده مردم همدان در مجلس، فرماندار، رییس و اعضای شورای شهر و مدیر منطقه یک شهرداری آغاز شد.

این پارک به مساحت 102 هکتار در محدوده حیدره واقع شده که یکی از نیازهای اصلی شهر همدان برای توسعه گردشگری به شمار می رود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از کارهای زیرساختی در شهر ساخت پارک هایی است که توسط شورا و شهرداری در حال پیگیری است گفت: سایت پارک ولایت یکی از سایت های مهم در زمینه ورود گردشگران و گردشگری است.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه مسیر پارک ولایت تا میدان مدرس نیاز به یک تعریف کارشناسی دارد گفت: این مسیر باید تعیین تکلیف شده و در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

وی بیان کرد: با راه اندازی این پارک و مسیر دسترسی آن صدها پروژه اقتصادی و اشتغالزایی می تواند انجام شود و چهره گردشگری شهر را تغییر دهد.

تأثیر احداث پارک ولایت در جذب گردشگر فرماندار همدان نیز گفت: احداث پارک ولایت با چنین مقیاسی دارای کارکردی بزرگ برای گذراندن اوقات فراغت و جذب گردشگر در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‎ای «ولایت»

عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‎ای «ولایت»