مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:202020-09-28اجتماعي

آموزش غیرحضوری پیش دبستانی ها در خراسان جنوبی آغاز می شود


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: فعالیت های آموزشی و یادگیری پیش دبستانی مجازی از 19 مهرماه جاری و هم زمان با هفته کودک در سراسر کشور و از طریق شبکه آموزش، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: فعالیت های آموزشی و یادگیری پیش دبستانی مجازی از 19 مهرماه جاری و هم زمان با هفته کودک در سراسر کشور و از طریق شبکه آموزش، صداوسیمای استان ها و شبکه شاد، آغاز می شود.

محمدعلی واقعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بنا بر امر حاکمیتی و راهبردهای کلان سند تحول بنیادین از سوی وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان، به ادارات شهرستان ها و مناطق استان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: هدف از ارسال این دستورالعمل، جذب و حضور حداکثری نوآموزان در سیستم آموزشی و پرورشی استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: ایجاد وحدت رویه و توسعه عدالت آموزشی برای تمام نوآموزان به صورت رایگان و غیرحضوری و رشد همه جانبه اوان کودکی و یادگیری پیش نیازهای ورود به دبستان از طریق آموزش والدین و نوآموزان و با توجه به شرایط موجود ذکر شده است.

واقعی تصریح کرد: موظف بودن دستگاه تعلیم و تربیت به تدوین اصول، برنامه ریزی و تعلیم و توانمندسازی نوآموزان دوره پیش دبستانی طبق فرمایشات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش غیرحضوری پیش دبستانی ها در خراسان جنوبی آغاز می شود

آموزش غیرحضوری پیش دبستانی ها در خراسان جنوبی آغاز می شود