مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-28اجتماعي

نجات ماهیان گرفتار در رودخانه زاینده رود


چند روزی از بسته شدن آب زاینده رود گذشته است، بستر رودخانه در برخی قسمت ها به طور کامل خشک شده و در برخی قسمت ها هنوز اندک آبی دارد؛ در این میان متاسفانه هزاران قطعه ماهی در حال از دست دادن زیستگاه خود هستند و نفس های آخر را می کشند.

- ایسنا/اصفهان چند روزی از بسته شدن آب زاینده رود گذشته است، بستر رودخانه در برخی قسمت ها به طور کامل خشک شده و در برخی قسمت ها هنوز اندک آبی دارد؛ در این میان متاسفانه هزاران قطعه ماهی در حال از دست دادن زیستگاه خود هستند و نفس های آخر را می کشند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به بسته شدن جریان آب در رودخانه زاینده رود، اظهار کرد: متاسفانه خشک شدن رودخانه زاینده رود مشکلات جبران ناپذیری را برای اکوسیستم استان اصفهان به ویژه شهر اصفهان در بر خواهد داشت.

حسین امیری افزود: همه ساله با بسته شدن رودخانه زاینده رود شاهد تلف شدن چندین هزار ماهی و بچه ماهی هستیم که در این رود به عنوان زیستگاه خود زندگی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: به دنبال خشک شدن زاینده رود در چند روز گذشته، طرح جمع آوری ماهیان بستر رودخانه توسط شهرداری اصفهان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات ماهیان گرفتار در رودخانه زاینده رود

نجات ماهیان گرفتار در رودخانه زاینده رود