مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-28فرهنگي

حذف شرط نمایش اول از شرایط آثار جشنواره


به گفته دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت شرط نمایش اول فیلم های مستند ایرانی برای حضور در این دوره جشنواره حذف شد.

- جی پلاس ، طبق آیین نامه دوره چهاردهم سینماحقیقت و اعلام قبلی، مقرر شده بود که شرط نمایش اول یا همان Iranian Premier فیلم های بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی در این دوره اعمال شود، اما به دلیل شرایط ویژه ناشی از همه گیری ویروس کرونا، اعتراض برخی مستندسازان نسبت به عدم اطلاع از این قانون و فرصت های محدود نمایش برای فیلمسازان در این مقطع زمانی، محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره سینماحقیقت این شرط را حذف و به سال آینده موکول کرد.

روابط عمومی سینما حقیقت نوشت: در بند دو مقررات و مشخصات مربوط به اثر در فراخوان چهاردهمین دوره جشنواره سینماحقیقت آمده بود که آثار بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی پیش از این نباید در تلویزیون، اکران عمومی، شبکه نمایش خانگی و یا جشنواره داخلی دیگری به نمایش درآمده باشند.

آخرین فرصت ثبت نام در جشنواره سینماحقیقت، روز 12 مهرماه 99 اعلام شده است و متقاضیان می بایست فرم شرکت در این رویداد بزرگ سینمای مستند ایران را روی پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.

irandocfest.

ir و یا وب سایت مرکز گسترش www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف شرط نمایش اول از شرایط آثار جشنواره

حذف شرط نمایش اول از شرایط آثار جشنواره